marți, 24 septembrie 2013

Tablou din melci şi scoici


Printre amintirile de la mare, am adus o mulţime de scoici, melci şi pietre, pe principiul că se vor dovedi utile cândva.
Pentru că au fost adunate împreună cu băieţii mei, care căutau cele mai bune exemplare „ca să facă mami ceva frumos”, cochiliile meritau să se transforme în ceva durabil.
După ce am făcut o nouă selecţie a ingredientelor (multe se spărseseră la transport) şi le-am găsit un suport care să le pună în valoare, ne-am apucat de tabloul cu melci şi scoici.

Materiale necesare: o pânză de tablou, carton, melci şi scoici, etamină, pânză de sac, bucăţi de materiale maro şi bej, sfoară, aracet, superglue.



Din carton am tăiat câteva bucăţi de mărimea unei cărţi poştale. Pe unele le-am păstrat exact aşa cum erau, altele le-am decorat cu sfoară, etamină sau pânză de sac, lipite cu aracet.




După confecţionarea suporturilor de expunere, am aplicat pe ele scoicile şi melcii cu superglue.
Acolo unde a fost nevoie de ajustări decorative, am mai adăugat crenguţe, noi materiale textile etc.


Am aranjat pe pânza de tablou cartoanele ornamentate şi am descoperit că unele locuri libere mai puteau primi mici „timbre” decorate în acelaşi stil.

Tabloul la final şi detalii:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu