joi, 17 octombrie 2013

Autobuz din carton de ouă



 
Reluăm o temă de succes: cartoanele de ouă şi utilizările lor.
Dacă aţi mai urmărit blogul, ştiţi deja despre clopoţeii, animalele şi ochişorii de 1 Aprilie făcuţi din cartoane de ouă. Dacă nu, le puteţi descoperi apăsând link-urile corespunzătoare.

Revenind la autobuzul nostru, să vedem mai întâi care sunt materialele necesare: un cofraj cu capac şi 6 locuri, acuarele, dopuri de plastic de la sticlele de lapte, bandă dublu adezivă, hârtie colorată.



Mai întâi se pictează ambalajul din carton în culorile dorite. Noi am ales un amestec de albastru şi roşu. Pe alocuri, cele două culori amestecându-se, nuanţele au devenit mov şi indigo.





A urmat etapa inevitabilă a uscării, apoi am început să conturăm detaliile: câteva bucăţi de hârtie colorată maro au devenit ferestrele autobuzului.




Am lipit apoi dopurile de plastic în chip de roţi, ajutându-ne de puţină bandă dublu adezivă ceva mai groasă (nu tip scotch).




Am pus înăuntru un pasager şi am început plimbarea prin oraş, cu descrierea tuturor obiectivelor turistice.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu