luni, 17 decembrie 2012

Brăduţ argintiu cu seminţe de dovleac şi boabe porumb


Mai multe seminţe şi boabe, vopsite cu bronz argintiu pentru un alt proiect, au stat o vreme abandonate, până când le-am găsit şi lor un rost în viaţă: să decoreze, adică, un brăduţ confecţionat simplu din carton.




 

Am făcut din carton nu foarte gros un con, am lipit boabele cu superglue, încercând şi un oarecare model, apoi am vopsit din nou brăduţul cu bronz argintiu, acoperind şi accidentele de parcurs care au mai „ciobit” vopseaua argintie de pe boabe.


Dar pentru confecţionarea brăduţului, cum nimeni nu are întâmplător prin casă nişte seminţe de dovleac argintii, este mai bine să se înceapă cu lipirea, apoi să se acopere totul cu bronz (boabele se vor fixa astfel mai bine).

La final, am nins nişte punte albe de tempera peste brăduţ.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu