luni, 25 februarie 2013

Păpuşă din lingură de lemn





Este un personaj handmade clasic, dar a cărui realizare am simplificat-o la maximum, eliminând tot ce ţinea de şabloane printate, bureţi etc, pentru a fi uşor de făcut alături de copii.

Pe scurt, nu aveţi nevoie decât de: o lingură de lemn, acuarele, sfoară/lână, câteva bucăţi de pânză de sac, lipici solid.
Se pictează mai întâi ochii, gura şi nasul păpuşii cu acuarele pe partea bombată a lingurii.


După uscare, aplicaţi bucăţi de sfoară sau lână de dimensiuni diferite pe partea de sus a lingurii cu ajutorul lipiciului. Eu am folosit sfoară albă, pe care am colorat-o ulterior cu galben.


Pe capul păpuşii se prinde o bucată de pânză de sac tăiată în formă de con cu ajutorul unei agrafe bine camuflate. Eventual aceasta poate fi colorată. Eu am folosit nişte etamină colorată care îmi rămăsese de la alt proiect.


Pentru a îmbrăca păpuşa, mai aveţi nevoie de trei pătrăţele de pânză de sac. Prima se prinde pe „gât” în aşa fel încât să formeze un triunghi. Celelalte două se ataşează cu lipici aşa cum sunt. 


La final de colorează după dorinţă.





S-ar putea să vă placă şi:

Păpuşi din ouă

3 comentarii:

  1. comment elle tient elle est dans une bouteille q
    uoi

    RăspundețiȘtergere
  2. Oui, vous pouvez la poser dans un bocal ou dans une bouteille.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Je vais ajouter une autre photo avec la poupee dans une bouteille verre.

      Ștergere