luni, 12 august 2013

Tabla magnetică de pe uşa frigiderului


Nu ştiu dacă am descoperit America sau doar apa caldă – mai degrabă a doua variantă :) –, dar mie ideea de a folosi uşa frigiderului pe post de tablă magnetică pentru cifre şi litere colorate mi se pare genială.

Şi sunt cel puţin câteva motive serioase pentru a spune asta cu maximă convingere.

  1. Reprezintă un decor plăcut şi vesel pentru bucătărie. Da, chiar e!


  1. Din litere colorate se pot face liste de cumpărături, updatate oricând e nevoie.

  1. Tot cu ajutorul lor se pot lăsa mesaje.

  1. Se pot crea jocuri interesante pentru cei mici.


La capitolul jocuri, eu şi băieţii am descoperit următoarele:
(Cine mai ştie, să ne anunţe. Mulţumim anticipat şi le aplicăm imediat.)

Se poate exersa scrierea unor cuvinte simple sau, în cazul băiatului meu cel mic, a unor onomatopee cu sens în alte graiuri.



Aşezarea pieselor pe culori.


Aranjarea cifrelor în ordine crescătoare/descrescătoare.


Scrierea alfabetului.


Crearea de diverse forme.


Se pot ghici literele lipsă dintr-un cuvânt.



Mi-am încheiat pledoaria! V-am convins că e o idee de nepreţuit?

  


  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu