luni, 14 octombrie 2013

Tobe din conserve


Ce faci când n-ai ce face? Nu e o întrebare-capcană şi nici retorică. Drept dovadă, vă dau şi răspunsul. Îţi faci de lucru. Sau îmi fac de lucru. E drept că nici n-am prea avut de ales. Copiii se plictiseau şi trebuia să fie distraţi. Cum tocmai făcuse ceva de mâncare şi aveam la îndemână conservele, le-am spălat şi m-am apucat de treabă. Ce a ieşit, vedeţi mai jos. Ideea nu e nouă, dar e la îndemână şi haioasă.

Dar până la produsul finit, iată şi materialele necesare: conserve goale, baloane, elastic de borcane.

Mai întâi se vopsesc conservele. Pentru că nu aveam vopsea de ulei, care prinde foarte bine pe metal, am folosit tempera. Acoperirea n-a fost tocmai optimă, aşa că am apelat la mai multe culori, amestecate şi suprapuse. Astfel au ieşit conservele „de camuflaj”.
Când s-au uscat, au fost gata de transformare în tobe.


Am tăiat capetele baloanelor, le-am întins bine şi le-am ataşat pe conserve.
Pentru mai multă stabilitate, dar şi pentru un plus decorativ, am prins baloanele cu elastice de borcan.



Cu beţele speciale (de la un fost xilofon), a început şi concertul. Din fericire, nu foarte zgomotos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu