joi, 13 iunie 2013

Saci de jucării dintr-o draperie



Jucăriile pentru doi băieţi ocupă mult spaţiu. Atât de mult, încât sacii existenţi, aşezaţi pe podea sau suspendaţi ca nişte plase de pescar pe un perete, nu mai ajungeau.
Concluzia? Avem nevoie de mai mulţi.
Şi cum aveam nevoie de un material rezistent pentru a crea noi întăriri pentru depozitarea jucăriilor, o bucată de draperie din pluş gros, de culoare verde pădure, s-a ivit în calea mea tocmai la timp.

Epopeea transformării draperiei, mai jos, în text şi imagini: 




Am tăiat draperia în jumătate şi am obţinut două dreptunghiuri de material.
Acestea, la rândul lor, au fost tăiate în două, pentru a obţine faţa şi spatele viitorului sac, iar resturile au format marginile. Trec peste amănuntele coaserii, pentru că aceasta nu a fost opera mea. Recunosc, m-a ajutat mama.




În fine, s-au obţinut sacii. Dar nu erau prea copilăreşti: culoarea prea închisă, textura fără model...
Aşa că le-am pregătit şi o înfăţişare nouă. Unul a primit ochişori şi gură, celălalt a fost peticit din cap până-n picioare.

Cum? Păi, am hăcuit mai multe bucăţi de material şi le-am cusut.  

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu